From COKS - Open Source Center - Slovenia
(Difference between revisions)
|
|
Line 20: |
Line 20: |
| * Kartice podpore klicnega centra - upravljanje stikov z naročniki in beleženje opravljenih storitev. Avtomatsko merjenje časa. | | * Kartice podpore klicnega centra - upravljanje stikov z naročniki in beleženje opravljenih storitev. Avtomatsko merjenje časa. |
| * Časovne kartice - beleženje posameznih delovnih faz na delovnem nalogu potrebni za izvršitev delovnega naloga. vsak delovni nalog lahko vsebuje več časovnih kartic. | | * Časovne kartice - beleženje posameznih delovnih faz na delovnem nalogu potrebni za izvršitev delovnega naloga. vsak delovni nalog lahko vsebuje več časovnih kartic. |
- | * Nabor atributov | |
- | - Nabor atributov: aktivnosti, prioritete, pomembnost, status. | |
- | - vsak izdelek lahko ima svoj nabor atributov za delovne naloge in kartice podpore klicenga centra | |
| * Naročniki - upravljanje naročnikov | | * Naročniki - upravljanje naročnikov |
| * Sodelujoči - sodelavci vključeni v projekte, vključujoč hierarhično podporo. | | * Sodelujoči - sodelavci vključeni v projekte, vključujoč hierarhično podporo. |
Revision as of 09:25, 14 December 2007
Double Choco Latte (DCL) je odprtokodni kartični sistem za upravljanje s klici, nalogami in elektronskimi sporočili.
Omogoča upravljanje klicev in nalog, beleženje časa, obveščanje o nalogah, nadzorovanje projektov in pripravo poročil. Možnost vodenja več oddelkov (podpora, prodaja, itd.)
Nadzorujete in dokumentirate lahko rešitve za vse telefonske klice in prejeta elektronska sporočila, kar vam omogoča celoten pregled nad opravljanjem rešitev ter hitrejšo realizacijo.
Spletna aplikacija temelji na tehnologijah LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP) in se bez težav vključi v vsa uporabniška okolja. Za dostp potrebujejo uporabnik le spletni brskalnik in elektronsko pošto.
Double Choco Latte ponuja standardne funkcije upravljanja projektov, delovne naloge in kartice podpore klicnega centra.
- Delovni nalogi - namenjeni beleženju opravljenih storitev: bugi, zahtevki za podporo, zahtevki za vzdrževanje, projektne naloge.
- Projekti - vključujejo hierarhično podporo podprojektom. Statistika nadrejenih projektov vključuje statistiko podprojektov in tako mogoča celovit pregled aktivnosti.
- Kartice podpore klicnega centra - upravljanje stikov z naročniki in beleženje opravljenih storitev. Avtomatsko merjenje časa.
- Časovne kartice - beleženje posameznih delovnih faz na delovnem nalogu potrebni za izvršitev delovnega naloga. vsak delovni nalog lahko vsebuje več časovnih kartic.
- Naročniki - upravljanje naročnikov
- Sodelujoči - sodelavci vključeni v projekte, vključujoč hierarhično podporo.
- Oddelki - razdelitev sodelujočih
- Prioritete - razvrstitev zahtevkov po prioritetah
- Statusi - upravljanje uahtevkov po statusih
- Sekvence - sorodni delovni nalogi so lahko označeni z isto številko in inkrementalno povečano številko sekvence.
- Izdelki - očitno, lahko so dodeljeni sodelujočemo zaradi poročanja. Uporabno za produktne vodje za pregled aktivnosti na področju njihove odgovornosti.
- obvestila preko elektronske pošte s pomočjo nadzorov:
- obvestila o statusih: Odprt, Zaprt, Spremenjen
- opcijsko obvestilo o vseh aktivnostih
- lahko nadzorujemo izdelek ali projekt in sprejemamo obvestial o vključenih delovnih nalogih
- nadzor nad določenim delovnim nalogom
- o na enak način lahko nadzorujemo tudi kartice podpore klicnega centra, razen projektov
Kako uporabljam DCL?
Prispevajte svoje izkušnje o uporabi OK rešitve.
Download
Zadnja stabilna različica: 0.9.5
Datum izida: 07.01.2007
Izvršne različice programa
Hitre povezave
Online DEMO