From COKS - Open Source Center - Slovenia(Difference between revisions)
Revision as of 12:19, 6 November 2007V okviru COKS deluje tudi klicni center za pomoč uporabnikom odprotkodnih rešitev (KC bo predvidoma začel z delovanjem v začetku novembra 2007). Sodelavci KC sprejemajo klice v okviru svojih uradnih ur, izven tega pa lahko vsa vprašanja pošiljate tudi na podpora@coks.si]. Telefonska številka podpore: 02 421 61 53 KC nudi svetovanje in odgovore iz sledečih področij:
Nudenje storitev KC COKS je organizirano v skladu s tehnološkimi, procesnimi in vsebinskimi standardi, ki veljajo za IT klicne centre. Vsi zahtevki se beležijo v IT infrastrukturi KC, pogovori so zaradi zagotavljanja nadzora nad kakovostjo nudenja storitev lahko tudi posneti. Na enostavnejše zahtevek dobijo uporabniki odgovore takoj, zahtevnejša in obširnejša vprašanja višje zahtevnosti posredujejo na drugi nivo podpore - posredovanje drugim strokovnim sodelavcem KC ali članom konzorcija. Na ta vprašanja dobijo uporabniki telefonski ali email odgovor v roku 48 ur v delovnem času. |