From COKS - Open Source Center - SloveniaV okviru COKS deluje tudi klicni center (KC) za pomoč uporabnikom odprotkodnih rešitev. Sodelavci KC sprejemajo klice v okviru svojih uradnih ur, izven tega pa lahko vsa vprašanja pošiljate na naslov podpora@coks.si]. Telefonska številka podpore: 02 421 61 53 KC nudi svetovanje in odgovore iz sledečih področij:
Nudenje storitev klicnega centra COKS je organizirano v skladu s tehnološkimi, procesnimi in vsebinskimi standardi, ki veljajo za klicne centre na posročju IT. Vsi zahtevki se beležijo v informacijski infrastrukturi KC, pogovori pa so, zaradi zagotavljanja nadzora nad kakovostjo nudenja storitev, lahko tudi posneti. Na enostavnejše zahtevke dobijo uporabniki odgovore takoj, obširnejša vprašanja višje zahtevnosti pa se posredujejo na drugi nivo podpore oziroma se posredujejo drugim strokovnim sodelavcem KC ali članom konzorcija. Na ta vprašanja dobijo uporabniki telefonski odgovor ali odgovor v obliki elektronske pošte v roku 48 ur. |