23.04.2024

From COKS - Open Source Center - Slovenia

(Difference between revisions)
Jump to: navigation, search
Line 6: Line 6:
<!--opis programa start -->
<!--opis programa start -->
[[image:Alfresco_logo.jpg|200px|center|Alfresco]]<br>
[[image:Alfresco_logo.jpg|200px|center|Alfresco]]<br>
-
'''OTRS odprtokodni kartični sitem *(Open source Ticket Request System).'''
+
'''OTRS odprtokodni kartični sitem (Open source Ticket Request System).'''
-
Omogoča upravljanje
+
Omogoča upravljanje klicev in e-mailov, integrirano odgovarjanje in upravljanje del s čakalnimi vrstami. Možnost vodenja več oddelkov (podpora, prodaja, itd.)

Revision as of 12:33, 3 December 2007

Alfresco

OTRS odprtokodni kartični sitem (Open source Ticket Request System).

Omogoča upravljanje klicev in e-mailov, integrirano odgovarjanje in upravljanje del s čakalnimi vrstami. Možnost vodenja več oddelkov (podpora, prodaja, itd.)


LOKALNA POMOČ

Agenda d.o.o.


Prijavite ponudbo lokalne pomoči

Kako uporabljam Alfresco?


Prispevajte svoje izkušnje o uporabi OK rešitve.

Študije primerov uporabe

OSEBNA IZKAZNICA

Katek opis: Kartični sistem za upravljanje s klici in e-maili
Različica: 2.2.4
Razvijalec: Otrs.org
OS: Linux
Okolje: php
Licenca: GPL
Spletna stran: www.otrs.org
Lokalizacija: Da

BREZPLAČNO SVETOVANJE

E-pošta: podpora@coks.si

Forum: forum.coks.si

Tel. 02 421 61 53

Download

Zadnja stabilna različica: 2.2.4

Datum izida: 30.09.2007

Izvršne različice programa