From COKS - Open Source Center - Slovenia
(Difference between revisions)
Abecedni seznam programov
IDABC >
A. Produktivnostna orodja in administrativni postopki >
A.8 Orodja za obdelavo slik
Source Forge >
Večpredstavnost >
Grafika >
3D grafika
|
|
Line 8: |
Line 8: |
| '''Blender''' je odprtokodna programska oprema za 3D modeliranje, animacije, izrisovanje, postprodukcijo, interaktivno ustvarjanje in predvajanje. Služi kot zamenjava za komerciale rešitve kot sta Maya, Softimage in Cinema 4D. | | '''Blender''' je odprtokodna programska oprema za 3D modeliranje, animacije, izrisovanje, postprodukcijo, interaktivno ustvarjanje in predvajanje. Služi kot zamenjava za komerciale rešitve kot sta Maya, Softimage in Cinema 4D. |
| | | |
- | Blender ima zanimivo zgodovino. Sprva ga je razvijalo nizozemsko podjetje za uporabo v lastnem studiju, kasneje pa je glavni razvijalec ustanovil samostojno podjetje NaN, ki je od leta 1998 nadaljevalo z razvojem takrat komercialnega programa Blender. Ker je podjetje leta 2002 bankrotiralo, so upniki zahtevali 100.000 USD odkupnine, ki jo je zbrala skupnost uporabnikov, nato pa so privolili v nadaljnji razvoj pod okriljem licence [https://wiki.coks.si/index.php5/GNU GPL]. | + | Blender ima zanimivo zgodovino. Sprva ga je razvijalo nizozemsko podjetje za uporabo v lastnem studiju, kasneje pa je glavni razvijalec ustanovil samostojno podjetje NaN, ki je od leta 1998 nadaljevalo z razvojem takrat komercialnega programa Blender. Ker je podjetje leta 2002 bankrotiralo, so upniki zahtevali 100.000 USD odkupnine, ki jo je zbrala skupnost uporabnikov, nato pa so privolili v nadaljnji razvoj pod okriljem licence [[https://wiki.coks.si/index.php5/GNU GPL]]. |
| <div class="coksnovice"> | | <div class="coksnovice"> |
| | | |
Revision as of 10:44, 24 October 2007
Blender je odprtokodna programska oprema za 3D modeliranje, animacije, izrisovanje, postprodukcijo, interaktivno ustvarjanje in predvajanje. Služi kot zamenjava za komerciale rešitve kot sta Maya, Softimage in Cinema 4D.
Blender ima zanimivo zgodovino. Sprva ga je razvijalo nizozemsko podjetje za uporabo v lastnem studiju, kasneje pa je glavni razvijalec ustanovil samostojno podjetje NaN, ki je od leta 1998 nadaljevalo z razvojem takrat komercialnega programa Blender. Ker je podjetje leta 2002 bankrotiralo, so upniki zahtevali 100.000 USD odkupnine, ki jo je zbrala skupnost uporabnikov, nato pa so privolili v nadaljnji razvoj pod okriljem licence [GPL].
Kako uporabljam Blender?
Prispevajte svoje izkušnje o uporabi OK rešitve.
Študije primerov uporabe
Prenosi
Zadnja stabilna različica: 2.45
Datum izida: 19.09.2007
Izvršne različice programa
Izvorna koda programa
Hitre povezave
Povezave RSS