01.11.2024

From COKS - Open Source Center - Slovenia

Revision as of 11:56, 8 November 2007 by Zbanovic (Talk | contribs)
(diff) ←Older revision | Current revision (diff) | Newer revision→ (diff)
Jump to: navigation, search

Začetek delovanja klicnega centra COKS

Maribor, 06.11.2007 – Danes je v okviru Centra Odprte Kode Slovenije uradno začel delovati klicni center za pomoč uporabnikom. Na telefonski številki 02 421 61 53 lahko uporabniki dobijo nasvete in pomoč pri uporabi rešitev odprte kode. Prav tako so na voljo tudi informacije o uvajanju, implementaciji in uporabi le teh. Svetovalci centra so izkušeni strokovnjaki na področju odprto kodne informacijske tehnologije in bodo nudili pomoč vsem uporabnikom odprto kodnih rešitev, tako v javnem kot v zasebnem sektorju. Ustanovitelji konzorcija COKS so v okviru projekt a Centra Odprte Kode Slovenije na sedežu podjetja Agenda d.o.o. vzpostavili sodoben, računalniško podprt klicni center s svetovalci, ki nudijo pomoč in nasvete načrtovalcem IT in končnim uporabnikom rešitev. Zahtevnejša in obširnejša vprašanja posredujejo strokovnjakom, drugim sodelavcem klicnega centra ali članom konzorcija. Telefonska centrala je bazirana na odprtokodnem telefonskem sistemu Asterisk. Nudenje storitev KC COKS je organizirano v skladu s tehnološkimi, procesnimi in vsebinskimi standardi, ki veljajo za IT klicne centre. Vsi klici se beležijo v IT infrastrukturi KC in predstavljajo rastočo bazo znanja o uporabi odprte kode. Glavne prednosti klicnega centra so dosegljivost vsak delovni dan med 07-18 uro ter hitra odzivnost strokovnjakov Centra Odprte Kode Slovenije. Izven uradnih ur klicnega centra lahko uporabniki svoja vprašanja pošiljajo na podpora@coks.si.

COKS nudi naslednje storitve svetovanja: * splošno svetovanje o odprto kodni programski opremi (OKPO) * svetovanje in izdelava strategij uporabe OKPO * zasnova tehnoloških osnov za sobivanje OKPO in LPO * ocene in izbira ustreznih rešitev OKPO Glede na pozitiven odziv in veliko povpraševanje po storitvah pomoči in svetovanja, pričakujejo v klicnem centru večji odziv uporabnikov. V Sloveniji je uporabnikov odprte kode in rešitev temelječih na odprti kodi vsak dan vedno več, le ti izražajo največ pomislekov v zvezi s pomanjkljivo uporabniško podporo, zato je takšna pomoč v obliki klicnega centra več kot dobrodošla. Več informacij na www.coks.si, ali pišite na info@coks.si