Avtomatski odgovori

OTRS lahko pošilja avtomatske odgovore strankam. Avtomatski odgovori se pošiljajo ob posebnih dogodkih, pr: če je ustvarjena nova kartica, če je poslana poizvedba, če je kartica zaprta ali jo zavrne sistem. Na povezavi "Avtomatski odgovori" lahko upravljamo z avtomatskimi odgovori. Ko ustvarimo nov odgovor lahko izberemo dogodek, ki bo sprožil avtomatski odgovor. Po osnovni namestitve so na voljo naslednji avto-odgovori.



ime

opis

auto reply

Če je ustvarjena nova kartica v vrsti.

auto reply/new ticket

Če je ponovno odprta že zaprta kartica z novo številko pr:. stranka odgovori na takšno kartico.

auto follow up

Če je prejeta poizvedba.

auto reject

Če sistem zavrne kartico.

auto remove

Če sistem izbriše kartico.

Avtomatski odgovori lahko vsebujejo dinamično vsebino. Če vstavimo spremenljivko <OTRS_CUSTOMER_EMAIL[5]> , bo v odgovoru prvih 5 vrstic strankinega e-sporočila. V spodnjem delu okna imamo več primerov uporabe spremenljivk.

Za dodajanje avtomatskih odgovorov sledimo povezavi "Avtomatski odgovori <-> Čakalne vrste".


*Da bi ohranili doslednost podatkov v OTRS ni možno izbrisati avtomatskih odgovorov. Lahko jih de-aktiviramo če jim nastavimo veljavnost na 'neveljaven' ali 'začasno neveljaven'.