Pravila

Pravila so zelo učinkovite možnosti za upravljanje in spreminjanje dostopov mnogih uporabnikov. V velikih sistemih z veliko uporabniki, skupinami in čakalnimi vrstami nam lahko prihranijo veliko časa.

Predstavljajte si, da imate sistem 100 uporabnikov. 90 uporabnikov ima dostop do čakalne vrste "podpora", ki vsebuje nekaj pod vrst. Vsi zahtevki za podporo so obdelani v tej vrsti. Vse ostale vrste sistema niso dostopne tem 90 uporabnikom. Ostalih 10 uporabnikov pa lahko dostopa do vseh vrst v sistemu. Nekega dne podjetje odpre nov oddelek prodaja. Različni uporabniki potrebujejo dostope do novih vrst. Da bi ročno spremenili privilegije vsakemu uporabniku lahko porabimo veliko časa, zato lahko ustvarimo pravila za različne dostope. Nato uporabniku dodamo eno ali več pravil in s tem spremenimo dovoljenja za posameznega uporabnika.

*Da bi ohranili doslednost podatkov v OTRS ni možno izbrisati pravil. Lahko jih de-aktiviramo če jim nastavimo veljavnost na 'neveljaven' ali 'začasno neveljaven'.

 

Za nastavitve različnih pravil (dostopov) lahko uporabite povezavi "Pravila <-> Uporabniki" ali "Pravila <-> Skupine"